torsdag, juni 11, 2009


Hittade den här bilden på mig och Kristoffer som Jonas hade tagit. Finner den lite rolig, fast de roligaste ser man inte eftersom det var Jonas med sin outfit.

Ja, sitter och fördriver tid vid datorn medan jag väntar på att bror ska vakna så vi kan åka till farmor. Min bok har jag läst ut men har fått boktips från både pappa och mamma. Pappa ville trycka på mig boken 'Viltvård' och mamma lämnade Eric Pearls healing-bok. Jag känner mig just nu inte sugen på någon av dem. Facebook är dötrisst men lockar dessvärre mer.

3 kommentarer:

emilie johansson sa...

haha, det ser ut som att kristoffer har muskler. hahaha

lotta sa...

Boktips:
"Tusen små bitar" och "Min vän Leonard".
Båda av James Frey, läses i den ordningen.
Underbara!

Oh Julie. sa...

emilie: hehe, ja, ser ut som en grabb tagen ur filmen 300 ;)

lotta: sweet!! tusen tack för tipset!

 
Allmänt bloggar