tisdag, januari 08, 2008

You're looking skinny like a model with your eyes all painted black Just keep going to the bathroom, always say you'll be right back

Min mobil ringde för någon timme sedan. Jag hade blivit rekommenderad som modell. Nu ville kvinnan i den andra luren så gärna ha mig! Vad kunde jag säga annat än att lugna henne med ett "ja, okej!".

Borde jag skaffa en portfolie?

Haha!

Well, it takes one to know one, kid, I think you've got it bad
But what's so easy in the evening by the morning's such a drag

6 kommentarer:

Anonym sa...

whaaat!?

oh my! hiii, vad roligt!

nu måste jag ju ringa i morrn och höra vad det är för nåt du nu ska göra :D

Anonym sa...

Det kanske är kroki igen, eller? :)

Anonym sa...

Åh, vad roligt :)

Anonym sa...

oh congrats!

ses på lördag hoppas jag! jag bjuder på lite farlig bål. :)

Anonym sa...

wawa wiiii..
Congrats is in order!
Men vad e d du ska göra för någe kul?

Oh Julie. sa...

Hahah!
Man kan ju inte ha en blogg utan att ströpå lite extra va?!

Jo, det är kroki jag ska stå modell för igen! Se upp, för nakenfisen Julia är påväg!!

 
Allmänt bloggar