lördag, januari 26, 2008

Oh! Darling

Är rätt dålig på att uppdatera och skriva av mig på bloggen nu men det är för att det händer lite just nu.

Har bland annat fått jobb. har två jobb nu. Inte bara modellandet utan även ett vikariat på dagis. Jag vill bara sticka in att jag har inte kontaktat någon av dem, utan de har ringt mig! Jag visste väl att jag bara behövde sitta och vänta på ett samtal.. eller två! Det konstigaste med det hela är att jag älskar att jobba nu! Jag trodde inte man kunde trivas så här bra. Trodde att alla jobb (och då speciellt jobb med människor) skulle vara lika hemska som monsterjobbet jag sa upp mig från. Men tydligen inte! Kan ni fatta?! Man kan gå till jobbet utan ångest och magont! Haha, fantastiskt!

Var ute på ÖG igår. Jag hade gått in för att vara sur och bitsk under kvällen, men dricker man skumpa på förfesten så kan man inte bli anat än fnittrig!
Naima och jag hade ett mycket välbehövligt seriöst snack innan vi gick in i ÖG. Nu kommer det nog bli som förut! Hell yeah!

Men ja, väl inne på ÖG tog jag upp min ljuva bitterhet igen. Men det var inte så jävla roligt ute, särskillt inte när jag egentligen hade velat ligga hemma och kolla på film. Jag messade istället runt till alla jag kände typ för att finna en sorts vändning på kvällen. Och vem fick jag tag i om inte Simeon! Den helt rätta personen för mig och min roande (för mig själv) bitterhet! Vi trog till Norrlands och hann dricka två öl innan de stängde. Sedan vidare till Palermo där vi han dricka några klunkar öl innan Hannah kom förbi och vi gick hem.
Det blev en otroligt rolig kväll tillslut! Var hur kul som helst att sitta och snacka med vår kära Simeon! Så fånigt att man inte hinner med (prioriterar?) människor man verkligen gillar!

Nåväl, ville väl mest bara skriva att jag mår bra. Trodde aldrig att jag skulle kunna jobba igen. Men där fick jag!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar