tisdag, januari 29, 2008

Life in plastic, its fantastic You can brush my hair, undress me everywhere Imagination, life is your creation


Ikväll startar Gossip Girl på kanal fem här. En helt ny serie som handlar om rika ungar som shoppar, festar, ligger med varandra och hugger varandra i ryggen. Känner du igen det? Jasså? jo, men jag med.

Jag är så himla less på alla serier som handlar om snyggt folk med oändligt massor av pengar. Jag kan bara inte förstå hur människor kan tycka att sånna serier är bra.
En serie där det kan finnas något som man kan identifiera sig med tittar jag på istället. En serie som S.P.U.N.G! Jag vet att jag har nämnt den serien väldigt många gånger, men det är verkligen en av de bästa jag någonsin sett!

Ingen av dem har speciellt mycket pengar, de får låna pengar (till en ny bas till exempel), ta ett skit jobb eller jobba på SkoBjörn.. ett jobb som inte var det man hade tänkt sig kanske.
Visserligen festar de och ligger med varandra i S.P.U.N.G med, med det är på helt andra nivåer än som i Gossip Girl eller O.C.

Äh, jag är bara så otroligt less på alla plastiga serier där alla ser ut som fotomodeller och som är precis likadana som föregångarna! VI HAR SETT ALLT INNAN! Skillnaderna mellan alla de där serierna är bara i för varje ny serie som kommer har plastfolket lite nya uppdaterade kläder.

Jag tycker att det kan komma en ny serie snart där deras hem INTE ser ut som något från vilken inredningstidning som helst, där de INTE sover med perfekt make-up, där de INTE kör nya bilar de fick i födelsedagspresent av pappsen, där de inte hänger i gallerior och shoppar kläder för tusentals kronor eller.. ja.. bara vi kunde få något nytt. Om vanligt coolt folk. Som oss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, jag vet vad du menar! Jag är så utled på alla serier som verkar tro att folk bara är inresserade av att se snygga och glammiga människor som badar i pengar och hånglar med andra snygga och glammiga människor. Mer SPUNG i tv! :)

 
Allmänt bloggar