fredag, juli 28, 2006

I Am A Mother Fucker. Are You A Mother Fucker Too?




Röja loss på en kareokebar låter ju inte direkt som mig, det kan jag ju hålla med om. Men vad ska man göra då så få ställen har öppet en torsdagskväll? Huvudsaken var ju att de serverade öl och att det fanns musik.

Sadaf och jag hånglade loss så klart, höll på att stöta in i han som sjung. Jag undrar vad de tänkte om oss egentligen. Jag hade himmlat med ögonen och bara hatat sånna brudar som oss. Eller så hade jag älskat oss. Hata eller älska. Med oss kan man inte göra något annat!
När vi var på väg att dra sen upptäckte vi att det fanns ju en våning till. Upp och dansa! Ful dansa och driv med alla. Ibland är det bara det bästa som finns.


Ah! Kan ju inte skriva om gårdagen utan att nämna Billy. "Tjäna tjäjär". Undra om han verklige hette Billy. Så fult. Han och hans kompisar gick till ljudet av vårat gapskratt.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar