lördag, juli 22, 2006

Förslag till "kära" P3

P3 har sjunkigt i klass. Jag slutade nästan lyssna helt då Morgonpasset blev så fruktansvärt dåligt! Då underbara Peter Erixon med sin kassa engelska slutade försvann en viss glöd.

PETER! KOM TILLBAKA!

Okej, jag övergav inte P3 helt. Kvar fanns fortfarande Hej Domstol!, Musikjournalen och Christer. Men det program (Morgonpasset) som tidigare varit mitt favoritprogram gav mig nu kväljningar. Fy fan.
Så idag gick jag med radion i lurarna på väg till bussen. Så plötsligt stannade jag till. Vänta här nu! Den där rösten. De där skämten. Killen med den underbara dialekten. Visserligen nån tråkig brud, men kille kände jag igen. Då slog det mig! Det var ju Jesper Rönndahl. Jesper från Hej Domstol! Shit, nu kan det faktiskt vara värt att lyssna på Morgonpasset igen. Dock bara på helgerna, men men, alltid något. Melinda Wrede kan de ju byta ut mot någon mer passande. Jag kan ju ge ett förslag direkt: Elin. Hon och Jesper skulle vara perfekta!

P3! Ge fröken Elin jobbet, och kicka ut jävla Wrede!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen du..! :) Jag tycker att du ska skicka detta brev till P3 ögona böj. Det har precis gått upp för mig hur pank och sysslolös jag egentligen är...

Oh Julie. sa...

Haha! Ska ske! Så länge du fixar så att Jesper presenterar mig för rester ur Hej Domstol! :D

Anonym sa...

Funderar lite på hur Morgonpasset (helg) skulle låta om inte Wrede satt där faktiskt. Har nu verkligen ansträngt mig för att vara helt neutral och lyssna med "öppna öron" men efter nästan 3 timmars lyssnande av Jesper Rönndahls radiolarv inspirerat av studentradio så måste jag säga- tack, Melinda Wrede. Du tillför Morgonpasset substans.

Oh Julie. sa...

Hehe, nej nej. Fröken Wrede är ju så tråkig :)

 
Allmänt bloggar