torsdag, juli 13, 2006

1+1+1= Dåligt?

Natt + deppig musik + ensam = Dåligt.

Eller kanske inte dåligt, men jag blir ju så sentimental. Skulle kunna lägga mig ner och gråta direkt.

Det var längesedan jag grät. Grät så där riktigt. Kommer inte ihåg senaste gången. Var väl i början av detta år då ångesten tyckte på så att jag knappt kunde andas.

Men ändå på något sätt är detta skönt.

Ensam. Ensam. Ensam.

Då man kan ta tillfälle i akt att verkligen vara lite nere. Mitt liv är så bra nu, men det behövs nog att vara ensam och tänka lite då och då. För att sammla lite tankar kanske. Jag vet inte. Jag kommer nog sitta nån timme till i mitt gamla rum och fortsätta lyssna pådeppig musik. Jag tror att jag mår bra av det. På något sätt.

1 kommentar:

A & K sa...

det blir bra.

/aziz

 
Allmänt bloggar