onsdag, april 23, 2008

Fashion by Dicore

Här är några bilder från i fredags då Snerkan var belägrat av modenördar. Själv tillhörde jag ju en av minioriteten där som inte alls har så mycket över för mode. Jag var även den som satt och småfnittrade för mig själv i ett hörn kvällen innan då modellerna testade kläderna. Jag menar, kom igen! Stora glansiga galonbrallor. , men det är ju hur lugnt som helst. Herregud!

Men det var väldigt roligt, och de jag pratade med var väldigt nöjda. Nöjda kanske de var just för att jag var en av dem som hade hand om att dela ut gratis skumpa. Då har man det ganska lätt för att bli omtyckt. Alla vet ju att gratis är gott!

Även om jag nästan hade roligare på sunk Palermo (senare på natten) där vi dansade och lekte charader.

Fast det kanske jag inte skulle nämna här då jag försöker göra reklam för Dicore..

Men ändå.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar