fredag, augusti 10, 2007

Min Vän Mos:



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe,
Jadu, de gjorde sig bättre i svartvitt i alla fall. Definitivt.

Jag är irriterad.
Varit jätteglad och sprallig hela dan, men nu bara blääää...

Högg Rolf lite i benet med en gaffel, så nu känns det dokc lite bättre ;)

Hehe

Oh Julie. sa...

Mos: Den översta bilden har jag skickat iväg på framkallning: 20x30 cm stor :)

Bra att du högg Rolf i benet, det kan han gott ha å han orsakat bitmärken och blåmärken på oskyldiga unga damer!! :D

Anonym sa...

woooow, just det, man kan fortfarande framkalla bilder. haha, den lilla detaljen har som försvunnit för mig sedan jag "went digital" moahahahaha...

men så stor? varför? :P

Oh Julie. sa...

Roligare med större svartvita bilder ma tagit själv :) Har kommit in i en fas nu när jag framkallar massor. Ska sätta in dem sen i album som vi snackade om när vi satt på balkongen och bilden på dig togs :D

 
Allmänt bloggar