onsdag, maj 16, 2007

Nothin's new forever, can't you see I'm just a sucker? I'm like Stevie Wonder, but I can see things.

Jag har aldrig gillat grejen med att låta någon fotograf komma och ta bilder på mig när jag är ute och roar mig. Jag lyckas alltid smita undan då mina vänner sätter igång och posar framför en fotograf för att sedan upptäcka på någon sida att: "Aj fan, vi ser ju helt sjuk i huvudet ut!". Tydligen var jag inte lika smart på galoppen på Snerkes den 30:e. Jag kom inte ens ihåg att någon fotograf hade plåtat oss när Hannah sa det. Självklart var jag ju tvungen att kolla upp vad det var för bild som fanns på oss, och här är den då. Det är ju inte en smickrande bild på oss, men jag tycker nog att jag lyckas att dölja mig någolunda va? Hehe.

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar