torsdag, maj 31, 2007

Full rulle mitt i livet.

Man kan väl säga att det händer lite för mycket just nu och att jag inte hinner med att skriva om allt. Lite så där skönt extra svårt blir det ju också då jag inte har en egen dator heller. Kanske det blir en massa uppdateringar imorgon, men jag lovar inget för imorgon är det fredag och hemmafesternas natt och förberedelser finns det gott om då.

Kanske kommer jag att lämna utt ett recept på ännu otestade TunaRice som Kristoffer och jag ska finna tid för att experimentera fram. Jag tror att det kommer bli mycket bra. Nu sitter jag däremot och tuggar på en äcklig baguette ost/skinka köpt på folkes. Första jag äter idag. Anja ringde och väckte mig 15.40 och jag mummlade att jag kunde ringa upp henne om en timme, men innan jag hann somna om insåg jag vad klockan var så då var det ju bara att masa sig upp!

Ska strax cykla iväg till jobbet, men först ska jag kanske se om någon sitter vid catwalken...

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar