torsdag, januari 06, 2011

Jag kom, jag såg, jag kröp hem.

Igår var jag bjuden på ett sexparty en trappa upp. Och bara för att förtydliga så var det inte en träff tänkt till att slicka, gnugga eller pulla allas veck, utan det var en samling tjejer som skulle så se ett stort sortiment av massageoljor, kroppschoklad, glidmedel och sexleksaker.

Jag var väll inte direkt upplagd för nån större tillställning igår kväll när jag satt i soffan med mjukisbyxor och gladde mig åt att min player-sim Alex von Snopp nu hade blivit en sån fin familjefar. Trött och lat var jag också. Tidigare under dagen hade jag ju tagit mig till affären och inhandlat mat så att jag skulle kunna laga middag hemma istället för att gå till thai-resturangen några minuter bort och bli pinsamt igenkänd. Men så frågade Sandra om vi kanske skulle börja med ett glas vin. Och varför inte, tänkte jag. Vin är ju den bästa peppen. I och med de första klunkarna av vinet så glömde jag helt bort min hunger och middagen som skulle tillagas. På fem minuter hade jag bytt om och kletat på lite smink.

Klockan åtta gick vi upp och möttes av en hel hord av kvinns redo att sätta sprätt på pengarna. Jag fick platsen längst fram, det vill säga närmast kvinnan som skulle berätta om allt hon hade med sig. Hon skickade runt oljor och andra tuber med väldoftande och ibland välsmakande kladd. Och jag drack mitt vin och häpnades över några artiklar som hon visade upp.

Kvällen slutade bra tidigt för mig, för helt plötsligt var vinet slut (tre flaskor och jag kan nog rätt säkert säga att det var jag som hade druckit mest) och jag var snorfull passande till att de roliga dildosarna äntligen börjades skicka runt. På ett kick hade jag blivit så aspackad att jag var tvungen att hasa mig ur rummet och ta mig ner för trappan och dunsa i säng för att däcka. Sååååatteee.. Det blev inga saker alls för mig. 25 år och halsar vin efter att ha ätit en tallrik fil bara under dagen. Och några kakor. Jag känner ju mig vrålmogen!

För att kompensera gårdagen sitter jag nu med mina broderier och försöker att minnas vilka olika stygn det finns. "Du får brodera vilka stygn du vill.." står det på det lilla pappret som kom med tygkassen som jag ska brodera ett mönster på. Problemet är bara att jag inte har broderat sedan början av högstadiet och har ingen aning om hur jag ska börja. Jag gjorde några försök till stygn men ledsnade och får nog googla fram en lösning.

Finner jag inte en lösning så kommer jag hasa ut mig till soffan i mina mjukisbyxor och låta Alex von Snopp kasta lite boll med sina båda döttrar. Vill ni mig något så kommer jag med all sannolikhet ligga hemma i soffan idag!


(Jag mår förövrigt toppen idag, det är det positiva med att bli äldre och att man lägger sig tidigt.. Euuhm..)

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar