onsdag, maj 16, 2007

Ooooooh she's from my party

Bild nr 1.Bild nr 2.
Bild nr 3.Bild nr 4.

Är man få på en förfest så kan man ju alltid roa sig med att gestalta de olika personerna som man lätt kan hitta på en fest. Låt mig presentera dem:

Nr 1.
Vi har den som alltid dansar, den som roar sig med fåniga saker som att bygga torna av ölburkar och den galna typen.


Nr 2.
Den som vägrar att lämna datorn utan surfar eller är musikdiktator, den som vill kolla på sporten, schlager eller något annat fånigt på tv:n och den som vägrar att sluta spegla sig.


Nr 3.
Den som kommenterar dina skivor, den som däckar och den aggressiva.


Nr 4.
Den pryda, den jobbigt fulla och den glada.


Nu vill jag även bara påpeka att vi har inte gestaltat oss själva på något vis, om ni nu trodde det!



2 kommentarer:

Anonym sa...

haha. jag är nog en blandning mellan 2 och 4. men mest 4 =0)

Anonym sa...

eller. jag kanske hade läst lite fel. haha.

jag är den som alltid dansar, bygger gärna öltorn och är galen.
jag är den som gärna sitter vid datorn och sköter musiken.
sen är jag den jobbigt fulla och den glada =0)

en hel kombination av nästan allt alltså =0)

 
Allmänt bloggar