fredag, mars 20, 2009

Från älskade Will till någon lite lame-ass MacGyver, but still hot fucking stuff



Min blogg är inte sig själv nu när jag uppdaterar om jag inte tar med lite obsession. Eric McCormack som annars har hamrat sig fast i mitt hjärta från den älskade serien Will & Grace syns just nu på kanal 6. Kanalen som verkligen är känd för sina kvalitets serier samt filmer.

Jag kan väl inte alls ta den på allvar. Inte en gnutta. Det hjälper ju inte att halva skådespelarensemblen från Scrubs är med. Men jag hänger kvar och troget trånar efter herr McCormack.

Men The Andromedra Strain heter serien om någon känner sig manad.

Och jag hoppas för allt i världen att ni förstod min ironi angående sexans kvalite!

2 kommentarer:

E sa...

Holy Molly! Det är män som han som får mig att fastslå att det där med äldre snubbar inte är så jäkla illa! :)

Oh Julie. sa...

I knoooow!! Oh! Ah!

 
Allmänt bloggar