fredag, februari 25, 2011

Så var jag på resandefot igen.


Sitter i ett iskallt Stockholm och väntar på mitt resesällskap, Kristoffer, till Uppsala. Ikväll vankas klubb på ÖG's med Dicore. Imorgon pallrar jag mig iväg till Somckholm igen för att fira finaste Elin och hennes "Snickaren". Som vanligt har jag dykt ner i ett hav av ovisshet av vad jag ska ha på mig. Att det alltid ska vara så svårt. Ikväll är min plan att smyga in i Saras garderob och finna något passande. Det tycker i alla fall jag är en bra idé. Funderar på att dela den med henne. Målet denna kväll är att undslippa blackouter (som jag är rätt saker orsakades av något olagligt i min drink på Push i Göteborg) och att inte bli utslängd (det är dock inte så vanligt att bli på Uppsalas nationer) och ha med min jacka när vi går hem! Igår på frågade Kristoffer Abraham vilken låt han trodde att jag skulle önska ikväll, svaret kom snabbt: WAR med Edwin Star. Jag tar det som att mina vänner känner mig och vet vad jag gillar, istället för att vara förutsägbar! Över och ut, ikväll dricks det rom istället för rödtjut!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar