söndag, juni 18, 2006

Kvällen i sthlm

Utgången i Stockholm igår var kul. Trädgården var bra. Riktigt soft. Dit kommer vi snart igen! Härligt folk också. Alla var så trevliga. Och snygga. Emilio blev min nya bästa vän då han sa att jag hade fin hy. Han blev min själsfrände så han tog upp ämnet senare under kvällen och undrade om jag sminkade mig mycket, eller om den var så fin. Jag fixade fram en cigg åt honom bara för han var så snäll.

Innan vi gick in (In 20.00 ut 03.00 =7 timmar. Shit!) satt Hannah och jag ute i en park och drack fulöl. Nu har jag verkligen lärt mig det där med öl. Både i fredags och i lördags klunkade jag öl efter öl, och det rann ner som saft. Helt otroligt!


När jag kom hem till underbara Uppsala så tog jag cykeln till H&M och köpte ett trepack trosor. Ja, Hej Jag heter Julia och lever som ett ungkarlsliv och tvättar sällan. Rena trosor existerar inte hos mig just nu. Sedan köpte jag ett par stora solbrillor. Man kunde tro att jag skulle ha haft dem till en "walk of shame" då jag gick där med gårdagens festkläder, håret lite tussigt uppsatt och med den där dagen-efter-odören. Det kändes som jag gick the walk of shame. Men då är det en borta match man ska ha haft. Jag sov bara med Carro. Händerna på täcket. Eller vilket täcke? Det var ju hett som fan! Just de ja, fick ju dansa med de tre fina flickorna Carro, Madde och Andrea. Madde som var så lycklig!

Inga kommentarer:

 
Allmänt bloggar